Versier elke dag met een lintje!

donderdag 5 mei 2011

DE vonst

Donderdags is het bij ons vuilnisbakkendag, een late wandeling op woensdagavond kan dus best weleens wat opleveren. Ik zal niet beweren dat ik enkel en alleen een hond heb genomen om een reden te hebben nog laat langs de straten te gaan maar ik gebruik haar wel graag als excuus. Alleen was ik gisteren zo gaar dat de hond het met een plasje voor de deur moest doen (vond ze helemaal niet erg, van een middag langs het honkbalveld was ze volgens mij net zo gaar...).
En bovendien, weet ik uit eigen ervaring, als je expres gaat jutten vind je bijna nooit iets.
Vanmorgen, het jutten alweer helemaal vergeten, kwam ik bij een uitgebreid uitlaatrondje toch nog een leuke vonst tegen. Een oude, nog complete, DE koffiemolen uit de jaren 60. Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet. Zelf houden? Wij lusten helemaal geen koffie dus zal het molentje alleen maar stof happen. Op marktplaats doet een molentje toch al gauw 35 euro, en dat geld kunnen we weer goed gebruiken voor onze reis naar Cuba...

1 opmerking: