Versier elke dag met een lintje!

maandag 9 mei 2011

Geld terugacties

Vandaag ontving ik weer wat geld op mijn rekening van een aantal geld terugacties.
1x philadelphia duo, 2,29
1x Sanex, 2,99
3x Gilette, samen goed voor 18,19

Ik vind het altijd erg leuk om mee te doen aan dit soort acties. Normaal koop ik eigenlijk alleen huismerkartikelen om de kosten een beetje in de hand te houden. Maar op deze manier kan ik toch de wat luxere producten uitproberen.
Of ik maak er een leuk kadootje van; de Sanex is bijvoorbeeld als kleinigheidje voor een vriendin bedoeld, een leuke badspons erbij, cellofaantje en een lintje erom en ik heb weer een leuk kadootje voor weinig. Het hoeft toch allemaal niet zo duur?!

Zo had ik voor moederdag 2 reisboekjes bij de kringloop gekocht, 0,75 p.st.
Een van Istanbul voor mijn moeder, die heel blij wat dat het bijna niets had gekost want nu kon ze lekker plaatjes eruit knippen. En een van Sardinie voor mijn schoonmoeder , waar ik de prijs uitgegumd heb, zij heeft het niet zo op 2e hands, maar dit boekje was nog zo mooi, dat zag je er echt niet aan af. En zij gelukkig ook niet dus ze was er erg blij mee.

Nee, echt, het hoeft toch niet zo duur? Het gaat toch om het gebaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen