Versier elke dag met een lintje!

donderdag 5 mei 2011

Goedkoop dagje Duinrell

Bij Kruitvat hebben ze op dit moment een leuke actie. Bij 2 actieprodukten ontvang je nl. een vrijkaartje voor Duinrell.

Mijn zoon is net jarig geweest en heeft nog een kinderfeestje tegoed. Voorgaande jaren deden we gezellig spelletjes in het park maar dit keer wil ik wat groter uitpakken. Hij doet zo zijn best op school, is een heerlijk, vrolijk kind en heeft nooit iets te zeuren. Dat mag best eens beloond worden vind ik!
Het idee om met 3 vriendjes naar Duinrell te gaan werd dan ook met luid gejuich ontvangen.

Met z´n 6-en naar Duinrell kost in ieder geval 114 euro, tel daar nog de benzine, parkeren, een ijsje (ander voer komt zoveel mogelijk uit de eigen keukenkastjes) e.d. en je zit al snel op een gezellig dagje à 200 euro...
Met de actie van Kruitvat kostte mij deze kaartjes maar €43,12. Tot ik erachter kwam dat je bij deze actie ook nog je Lihl bonnen mocht inleveren. Bovenop de 6 kaartjes kreeg ik dus ook nog een korting van €19,73, nu kostten de kaartjes nog maar €23,39! Dat is nog eens een leuk kinderfeestje!






Noot: De eerste 20 maanden hoef ik geen maandverband meer te kopen... Mijn man kon het dan ook niet laten te zeggen dat het misschien ook wel een idee was geweest gewoon wat actie bussen Pringles te kopen, daar had tenminste het hele gezin plezier van


;(

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen