Versier elke dag met een lintje!

dinsdag 15 november 2011

Gas, water en licht

Zo aan het einde van het jaar gaat het bij mij altijd kriebelen.  Ik word onrustig. Overstapstress.
Zal ik switchen van zorgaanbieder, energieleverancier, contracten opzeggen... De nieuwsbrieven die ik nu in grote getale in mijn mailbox krijg helpen daar niet echt bij. Het een kan nog goedkoper dan het andere.
Ik merk dat de rek er een beetje uit is wat besparen betreft, en hoewel we het nog steeds goed hebben merk ik zeker dat we niet zoveel meer kunnen uitgeven.

De meeste tips om geld te besparen op water, gas en licht ken ik al en jullie natuurlijk ook, en die worden hier ook zeker uitgevoerd al is het misschien wel een idee om eens te kijken waar de klad in is gekomen.
Toch ben ik benieuwd of er nog tips zijn die ik niet ken. Daarom heb ik hier het gratis boekje 250 tips om energie te besparen aangevraagd.

Binnenkort toch maar eens de zorgverzekering en het energiecontract doorlichten, misschien dat daar nog wat te halen valt...

1 opmerking:

  1. handig artikel zeg bedankt. ik ga ook eens proberen om leveranciers en verzekeraars te vergelijken. je hoort steeds vaker hoe gemakkelijk het is.

    BeantwoordenVerwijderen