Versier elke dag met een lintje!

dinsdag 1 november 2011

Geld terug acties, consuminderen, bloggen, jutten...

Geld terug acties, consuminderen, bloggen, jutten...
Allemaal dingen die bij mij samen gaan. Komt er in een de klad dan lopen de anderen ook niet lekker. En hoewel ik me steeds voorneem om regelmatig te bloggen, op pad te gaan om te jutten en gtaatjes te scoren en ook nog eens te consuminderen, want daar word ik nou eenmaal heel blij van, wil het nog niet helemaal lukken. Vandaar dat mijn laatste bericht van mei is...
En weer neem ik me voor te gaan bloggen, maar dit keer niet regelmatig, maar gewoon wanneer ik er zin in heb en belangrijker, wanneer ik iets zinnigs (voor mij dan :)) te melden heb.

Vandaag geen gtaatjes maar wel de LIHLbonnen gekregen die goed van pas komen. Morgen nl. even kijken of de bioscoopbonnen nog te krijgen zijn bij Kruidvat. Met de bonnen zijn de aankopen toch weer wat goedkoper. Ik deed het eerder al met de duinrellactie, zie blogje verderop. Hoewel ik nu maar geen maandverband meer ga aanschaffen :)
Vandaag ook geconsuminderd; een wasje na 23:00 uur, kaarsjes aan, verwarming een graadje lager.
Jutten bracht ook een goede buit op: een hele mooie regenton met kraantje, genoeg water voor de plantjes dus van de zomer. Ook nog een nieuwe swiffersteel gevonden, komt goed van pas nu mijn karchertje de geest heeft gegeven. En nog wat spul voor de rommelmarkt waar ik volgende week sta. Het geld ligt op straat!
En mijn blogje, die lees je nu. Tot een volgende keer!

1 opmerking:

  1. Van dat jutten vind ik leuk om te lezen. Dáár had ik namelijk nog niet aan gedacht.
    Ik neem aan dat je dan kijkt bij het grof huisvuil (lees huisraad)?

    BeantwoordenVerwijderen