Versier elke dag met een lintje!

woensdag 9 november 2011

Gratis, goedkoop en/of geld terug acties

Vandaag heb ik weer wat tijd besteed aan gratis, goedkoop en/of geld terug acties.
De buit deze keer:
  • Een fles Head & Shoulders shampoo en een conditoiner voor 1 euro. Hoe?: lever je LIHLbon voor een gratis conditioner bij een fles H&S in bij Etos, zij hebben nu een actie 2x H&S voor 6 euro, de korting van 4,99 van de LIHLbon gaat hier nog vanaf. Misschien niet bij elke Etos, maar proberen kan altijd.
  • 2 flessen Persil voor 3,99. Hoe? Like op facebook Persil en ontvang een kortingsbon van 3,-. Deze week 2 flessen in de aanbieding bij AH voor 6,99.
  • 4 bussen Sanex voor 0,50 per stuk. Helaas is deze actie afgelopen maar wanneer je je aanmeldt voor de Dirx nieuwsbrief ontvang je wekelijks leuke kortingsbonnen.
  • De voucher van de Hema voor de gratis clafoutistaart
  • Een gratis toegangsbewijs voor het Cadeaudepot
  • Een gratis menu bij de KFC na een klacht die ik ze stuurde
  • Een voucher voor gratis Lasergamen
  • 3 proefdingetjes die ik meekreeg bij Etos
En net kreeg ik een pakketje binnen om de nieuwste smaaksensatie van Knorr te proberen. Dit gaat via een marktonderzoekbureau, altijd leuk.

Ik heb mijn woensdagmorgen weer goed besteed. Nu eerst gezellig lasergamen en daarna een lekker kippetje bij KFC eten, een beetje ontspannen na die zware arbeid ;)

3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer lekker voordelig geshopt zie ik ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo komt splinter door de winter......:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hmmm.. slim aangepakt. En inderdaad, benieuwd of het experiment uitpakt, kun je ook naar mijn blog kijken? www.fundXL.blogspot.com. Ik geef tips in Mond op Mond reclame, en hoe je daar gebruik kan van maken om een zakcent bij te verdienen, plus de eerste vijftig die zich aanmelden, maken kans op een bonus. Het principe draait om het feit dat je vaak (onbewust!) reclame maakt. Zou het niet mooi zijn als je er geld mee kon verdienen? We recruten nog op de officiële site:) Hopelijk tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen