Versier elke dag met een lintje!

donderdag 3 november 2011

Gratis taart???

Bij de Hema kun je een gratis taartje bestellen. Misschien is het een foutje van de websitebeheerder maar tot die tijd is dit taartje voor 0 euro te bestellen. Ik heb het in ieder geval vast gedaan en ik zie wel of het gaat lukken.

Wil jij ook gratis smullen? Klikkerdeklik!

Update: Het betrof toch echt een foutje van de Hema zelf. Er was sprake van een reclamestunt omdat Hema deze maand 85 jaar bestaat, maar volgens Hema is het niets meer of minder dan een menselijke fout geweest.
Maar Hema pakt het sportief op en bied alle bestellers (en dat zijn er duizenden mag ik geloven) één gratis taart aan. Leuk toch?!

1 opmerking:

  1. Hoi, ik lees gezellig mee. Wat een leuke blog. Helaas geen taart voor mij. Toen ik het ontdekte dat je gratis taart kon krijgen was het al te laat. Misschien wel zo goed voor de calorietjes, want ik had de verleiding niet kunnen weer staan. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen