Versier elke dag met een lintje!

donderdag 3 november 2011

Vrolijke rookmelder

Gister was ik even bij de Kwantum om een gratis kaars op te halen. Op zoek naar iets nuttig dat ik kon kopen om aan het 2,50 verplichte aankoopbedrag (het werden overigens kaarsjes en een luchtverfrisser, altijd handig) hiervoor te komen vond ik een hele leuke rookmelder. Aan normale rook melders is niks leuks, zeker niet als deze om de haverklap gaat piepen zodat de batterijen op cruciale momenten op zijn. Maar deze is echt leuk!
Ze heet Chick a Dee en is in 5 verschillende kleuen te krijgen. Of het deze wordt, weet ik nog niet want roze is wel erg roze...
En ehh... ook leuk omdat ze bij Kwantum ´maar´ 25 euro kost en bij nofire.nl nu in de aanbieding van 110 euro (!) voor 85 euro. Ik weet al wat ik voor Sinterklaas vraag!

2 opmerkingen:

  1. De komende week (vanaf ma. 14-11) zjn deze rookmelders 1+1 gratis!!!!! Hoop niet dat je 'm al gekocht hebt........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, had ik wel al gedaan. Moest natuurlijk mijn gratis plu ophalen...
    Maar ik heb de bon bewaard voor de garantie. Van de week maar even de grote wisseltruc uitvoeren ;)
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen