Versier elke dag met een lintje!

vrijdag 30 december 2011

Dat is nog eens leuk van AH!

Enige tijd geleden kreeg ik een mail van de Efteling dat ze met Oud & Nieuw tot 01:00 uur 's nachts open zijn. Dat leek me nou zo leuk om mee te maken. Een aantal jaar geleden zijn we met kerst bij de eerste opening van de Winterefteling geweest en dat was echt genieten. Zo mooi, al die decoratie, dat sfeertje, je waant je echt in het leven van Anton Pieck. Daarna zijn we nooit meer gegaan want inmiddels had half Nederland de Winterefteling ontdekt, met ellelange files en mededelingen dat mensen werden verzocht niet meer naar de Efteling te komen tot gevolg.

En nu dus de Oud & Nieuwefteling! Met kaartjes voor maar 20 euro vanaf 19:00 uur. Toch wilde ik nog even wachten met bestellen vanwege het weer. Want het zou maar zo weer zo kunnen sneeuwen als de voorgaande twee jaar. En ruim 1,5 uur met geknepen billen in die auto zitten dat is niets voor mij.
Maar de vooruitzichten zijn goed, dus we gaan...

Kaartjes op!!!

Ja, dat heb je ook wel eens, dat je achter het net vist als je te lang wacht. Gelukkig had ik in de kleine lettertjes gelezen dat je ook met een gewone dagkaart naar binnen mag en al vanaf 11:00 uur. En laat AH nou een leuke actie hebben; 7,- korting op de Winterefteling. Dan die maar...

Actie sinds deze week voorbij!

Weer achter het net gevist. Dan maar de volle mep betalen want we hebben toch wel heel veel zin om te gaan en Kleintje heeft zich er zo op verheugd. Dus ging ik net naar AH voor de kaartjes, scheelt weer wachten in de rij. De kaartjes scanden 32 euro p.st. Prima, daar had ik op gerekend. Maar een geluk voor mij, het meisje achter de counter had het bordje van 7,- korting opgemerkt, dat nog niet was weggehaald. En omdat die prijs dan geld kreeg ik toch de 21 euro korting. Zo leuk, dat daar niet moeilijk over wordt gedaan, en dat het bij henzelf vandaan kwam. Dat maak ik met mijn Lihlbonnen en andere couponnetjes niet zo snel mee.

Inmiddels heb ik begrepen dat het loeidruk gaat worden, dus we gaan lekker vroeg. Dan maar een extra loepinkje in de Python!

Ik wens iedereen een sprookjesachtig (;)) einde van 2011, en heel veel consumindergeluk in 2012!

2 opmerkingen:

  1. Wat lief van dat meisje dat ze zo meedenkt. Echt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie ontzettend veel plezier in dat heerlijke Efteling! Ik hoop op droog weer voor jullie en ook voor jou heel veel consuminder geluk. liefs van Stacey

    BeantwoordenVerwijderen