Versier elke dag met een lintje!

woensdag 7 december 2011

Weer z´n gangetje...

Het gaat hier langzaam weer de goede kant op. Iedereen is uit het ziekenhuis, de kamers zijn zo goed als af en de eerste feestdag van december is alweer voorbij.
Op 29 nov. ben ik geopereerd en hoewel ik nu 6 sneeen in mijn buik heb ging het lichamelijk al snel goed met me. Mentaal wat minder, die narcose hakt er altijd goed in.
Ik had even geen zin in bloggen, lezen en schrijven, ik heb dus een hoop in te halen. Maar dat komt goed. Ik las even snel dat Jutvrouw roze muren krijgt. Die heb ik al jaren met heel veel plezier, zeker doen dus!

Ook de gtaatjes en lihlbon jacht staat nog op een laag pitje maar dat vind ik niet erg. De meeste acties zijn toch nog steeds van (af)wasmiddelen en drogisterijartikelen. Nou, ik kan inmiddels zelf wel een keten beginnen zo vol staan mijn kasten. Even geen gratis shampoo dus voor mij.
Het gure weer laat momenteel niet veel plezier over om te jutten. Enige voordeel zijn de vele verwaaide paraplu's die je nu overal op straat vind. Parapluutje slopen en je kunt er een leuk misschientje (een tasje voor af en toe) van maken. Ik zal de werkbeschrijving eens posten.

Vandaag ben ik voor het eerst weer sinds lange tijd achter de naaimachine gekropen.
Ik had de gratis PostNL Flow agenda voor Sinterklaas gekregen. Maar jee, wat een deprimerend ding zeg, na die gezellige van PIP van vorig jaar. Flow had de crisis zeker al aan zien komen!
Om hem wat op te leuken heb ik eerst alle overbodige reclame eruit gescheurd, net als de gratis kaarten, ook niet zo gezellig. Toen hield ik meteen niet veel agenda meer over. De pagina's met reclame die ik er niet uit kon scheuren omdat aan de andere kant wel een bruikbare pagina stond, heb ik aan 3 kanten met een siersteekje dichtgenaaid. Zo krijg je handige opbergvakjes voor al die losse papiertjes die ik normaal gesproken overal maar tussen steek.



Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen