Versier elke dag met een lintje!

vrijdag 20 januari 2012

Geld aan de lijn

De winter is nog steeds niet begonnen, hoewel het de laatste dagen best koud was.
Van mij mag Vrouw Holle de winter nu wel overslaan, en gelijk een sprintje trekken naar de lente, mijn favoriete seizoen.
Met wat wroeten in de tuin, zomerse recepten uit te zoeken en mijn kledingkast van te grote winterkleding te ontdoen kom ik al aardig in de stemming. En weet je wat ook helpt, een fris gewassen wasje aan de lijn.
Met het raampje op een kier komt er een heerlijk lentebriesje vanuit onze bijkeuken de woonkamer binnengewaaid. Net genoeg om de dag fris en vrolijk te beginnen.

En hoewel ik tot halverwege 2013 gratis wasmiddel heb staan, ben ik toch overstag gegaan voor de 3(!) gratis acties van Ariel Tabs, wasmiddel vergaat nou eenmaal niet en vooral die groene tabs ruiken zo lekker!

Actie 1: Stuur de bon uit de Allerhande van januari (blz 148) op met de kassabon voor 16 gratis tabs. Aankoop alleen bij AH.

Actie 2: Bij Kruidvat: bij 2 actie producten 16 Ariel Tabs gratis, bij 3 producten 16 Ariel Tabs en Ariel vlekverwijderaar gratis. Tip: een van de actieproducten is de Swiffer Duster. Ook hiervan is een geld terugactie. Ik kocht er gisteren 2, en 6 duracell batterijen, een Ariel vlekverwijderaar en 16 Ariels tabs. Kosten 4,99! (Had natuurlijk nog goedkoper gekund, je mag alle actieproducten uit het hele assortiment nemen, dus er is veel goedkopere producten te krijgen maar ik had nou eenmaal batterijen nodig.)

Actie 3: Dirk v/d Broek, actieverpakking van 11 stuks met sticker. Zie voor de voorwaarden de verpakking. 

Veel gratis wasplezier!



2 opmerkingen:

  1. Hè, lentebriesje?????????? ZO ver woon je volgens mij niet bij mij vandaan maar het is hier stervenskoud :-( waait als een gek en afentoe hagelt het grote stenen.........

    Anyway, ik kon helaas niet reageren op je blogje over het programma Koppen XL, ik had het graag willen zien maar ook via uitzending gemist (in BE dan)kan ik het nog niet vinden.

    En dan je kast!!!!!!! Wat een mooi ding, heb je heel goed gedaan en ook zo'n supercreatief idee voor die inzetbakjes. Het adresje schrijf ik mooi bij mijn favoreiten als ik weer eens in Noord ga kringlopen. Fijne dag verders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie acties! Dankzij de verhuizing gaat het koude, hopeloze januarigevoel gelukkig nogal aan mijn voorbij.

    Ik vind de achtergrond van je blog overigens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen