Versier elke dag met een lintje!

woensdag 25 januari 2012

ZTRDG

Ik ben gek op koken en lekker eten. Recepten zijn dus altijd welkom.
Allerhandes, Libelles, Delicious en andere bladen worden uitgespit en vergescheurd om de verzameling uit te breiden.
Ik heb ook wel wat kookboeken maar daar kijk ik eigenlijk nooit in. Nee, mijn oude multomap vol vetvlekken is favoriet. Daar bewaar ik alle recepten in. Van kookworkshops, een snelle notitie van een receptje geproefd op de Huishoudbeurs, of de lekkerste Guacamole die ik met veel moeite heb los kunnen peuteren bij een eettentje tijdens de Rollende Keukens.
Blijkt een recept uiteindelijk helemaal niet zo lekker dan kan ik deze meteen verwijderen. Wanneer mijn moeder komt oppassen kookt ze ook voor ons. Het recept van de dag hangt dan met een magneet aan de afzuigkap. Klaar? Hup, de map weer in.


Dit weekeind was ik mijn servieskast aan het opruimen en achterin vond ik de free cards van ZTRDG. Dat zijn hele vrolijke kaartjes met een recept erop. De foto op de voorkant ziet er altijd zo smakelijk uit en is vaak al een kunstwerkje op zich. Zonde om in een map of achter in de kast te verdwijnen.


Nu had ik laatst op straat een kaartenhanger gevonden en deze had inmiddels het label ongebruikt en sta-in-de-weg gekregen. Maar dat is na een bus spuitverf eroverheen verdwenen.
Ik heb de hanger ingekort, wit gespoten en in de keuken opgehangen. Met de ZTRDG-kaarten erin is het nu een functionele blikvanger geworden. Leuk hè?!



3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gave keuken heb jij!! En leuk idee zo met die kaarten! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofbips!!! zo'n rekje zoek ik al tijden
    en zij "vind" dat gewoon ;-P

    Leuk idee zo tegen die roze achterwand!
    en Rollende Keukens lijkt mij ook een leuk gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor fotorekjes:

      http://www.tentoon.nl/

      Verwijderen