Versier elke dag met een lintje!

maandag 6 februari 2012

Goochelen met geld

In de rubriek Goochelen met geld kan ik je vertellen dat we er momenteel zo voor staan:
  • Schade dagje Den Haag: €36,80, van betaalrekening
  • Verjaardagsgeld nicht en tante: 22,-, contant
  • 'Etenje' Burger King, Barbossa en Kleintje, 21,15 van betaalrekening (had ze nog niet ingelicht over de stand van zaken, maar ja, ik was ook lekker ergens wezen eten dus waarom zij niet. Maar toch vanavond even een gesprekje anders gaat deze missie echt niet lukken...)
  • Kattenbakkorrels: 8,- van betaalrekening
  • wrap NS: €3,25, contant, karig avondeten vanwege treinvertragingen, maar nog altijd goedkoper dat ergens gaan zitten en bestellen.
  • Boodschappen: 2,37, van betaalrekening
  • Zakgeld: 5,-, contant
  • Verjaardagsgeld voorgeschoten maar dit komt via de bank weer terug. €24,- contant
Stand van zaken op de rekeningen:

Vaste lastenrekening                          
€507,64, - nog niets afgeschreven.        


Betaalrekening
€183,62 - €68,32 = €115,30

Contant
€62,20 - €54,25 = €7,95

Voor vandaag staat er duiveltjeskip met paksoi op het menu. Geen idee wat de paksoi kost, maar anders switch ik a la minute voor een andere groente. Update: Ik ben van paksoi €1,99 (!) via blik gebroken sperziebonen €1,05 naar een zak diepvries sperziebonen voor €0,63 gegaan waar we 2x van kunnen eten.
Voor brood is gezorgd, 3 pakken broodmix meegenomen van mijn werk. Ze zijn over datum (14-12-11) maar natuurlijk nog prima te eten. Ze zouden weggegooid worden dus ik mocht ze meenemen. Ik had ze eigelijk wel uit de vuilinisbak willen halen, had ik tenminste 1x kunnen dumpsterdiven!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen