Versier elke dag met een lintje!

dinsdag 14 februari 2012

Mijn consumindermomentjes...

... waar ik zo van geniet:

Vanmorgen startte mijn bijna 40 jarig autootje (geen wegenbelasting, verzekering van 5 euro p.m. en een tank benzine van 20 euro, dat rijdt lekker consuminderig) weer in één keer na ruim 2 weken stil te hebben gestaan. Aan het begin van de vrieskou wilde ik nog een ritje maken maar daar had de oude dame totaal geen zin in. Alles zat vastgevroren en ze moest dus noodgedwongen langs de stoeprand blijven staan. Maar de dooi heeft haar goed gedaan en ik kon dan ook fijn weer een consuminder rondje doen.

Maar eerst bellen met Center Parcs. Ik hou niet van dit soort parken maar voor één keer maak ik een uitzondering.
Eind volgende week is het krokusvakantie en zijn we 1 jaar getrouwd. Nou ja, eigenlijk 4 maar we zijn op schrikkeldag getrouwd (ook zo lekker consuminderig, hoef je het maar 1x in de 4 jaar te vieren en voor Barbarossi ook heel makkelijk, hij hoeft maar 1x in de 4 jaar zijn trouwdag te vergeten onthouden) dus officieel vieren we dit jaar ons katoenen huwelijk. En nu gaan we met zijn 3-en + een vriendje naar Port Zelande.
Er zijn veel kortingen voor CP te krijgen via MP e.d. maar helaas gelden die nooit in de schoolvakanties. Via de site bestellen lukte niet helemaal en dus belde ik met Centerparcs. 0900 nr was 50 ct. p.m., een ander nr vond ik voor 20 ct. p.m.
Na 2 minuten in de wacht te hebben gehangen zonder nog maar iemand te hebben gesproken vond ik via google een 0800 nr. Gratis dus. Meteen opgehangen en het 0800 nr gebeld. Ik werd nu wel meteen geholpen, rara... Uiteindelijk ben ik ruim 25 minuten aan de bel blijven hangen, dan scheelt zo'n 0800 nr toch 12,50 aan telefoonkosten.
Na alle aanbiedingen te hebben doorgenomen (geen handdoekenpakket, geen lakenpakket, geen ontbijtservice, geen opmaaktegoed enz.) hebben we toch 80 euro korting gekregen(die niet via de site te zien was) en betalen nu 'maar' 260 euro voor een midweek. En dat vind ik een erg schappelijke prijs voor Centerparcs. Het loont dus even gratis te bellen.

Ook meteen de Neeltje Jans toegangskaarten besteld, ook die verschillen heel erg in prijs, nu ruim 17 euro korting kunnen bedingen.

Maar goed, op stap dus met het autootje. Op de parkeerplaats lagen 2 wollen handschoenen. Vies en inmiddels helemaal plat gereden maar één set, waar vind je die, dus mee in een plastic zak. Een sopje zal wonderen doen.
Bij de kringloop een Cora Kempermannetje voor 3,80 gescoord en bij Kruidvat een gta Oral B meegenomen. Een zak groene muisjes voor op brood van een dinnetje gekregen en bij thuiskomst lag er een proefpakket van Whiskas met 50% kortingsbon.
Op marktplaats wordt flink geboden op mijn Oilily servies en ook meteen maar een yellobrickkaart aangevraagd. Parkeren is al zo duur.

Morgen de laatste dag van het Goochelen met geld project. We gaan het redden al jeuken mijn handen alweer om geld uit te gaan geven. Nog een dagje wachten...

3 opmerkingen:

  1. En? zit je nog steeds op je handen ;-))
    Doe je wel zuinig met die muisjes, die hebben een heeeeeeeleboel geld gekost (festival van 270duizend euro)

    Alvast veel plezier met je CP uitje en gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je maakt me erg nieuwsgierig naar je googelen met geldproject. Klinkt leuk.
    Ook hoe je van je cp-uitje een hele goeie deal hebt weten te maken. Goed hoor!
    dat is het betere werk.
    (oh een ding, zet alsjeblieft die verschrikkelijke woordverificatie uit, ik heb tot 3 keer toe moeten intypen om die onleesbare letterbrei voorbij te komen en te reageren op je blog...)
    Groetjes uit frugalland!
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoorde van een collega dat zij meestal boekt via centerparcs.de of be. Onze buurlanden schijnen veel minder voor dezelfde bungalow te betalen. Ze gaf soms aan wel eens 350 bespaard te hebben

    BeantwoordenVerwijderen