Versier elke dag met een lintje!

woensdag 30 mei 2012

Leuke gta acties

De afgelopen 2 maanden ben ik lekker vaak vrij geweest. Ik werk alleen op maandag en vrijdag en dus viel ik goed in de prijzen. 2e Paasdag, Koninginnedag, de vrijdag na Hemelvaart en 2e Pinksterdag, allemaal vrije dagen. Maar nu zijn de ´feestdagen´ een beetje op. In ieder geval tot de zomervakantie. Ik heb genoten van die dagen maar ik ben ook wel weer blij dat er weer wat regelmaat in de week komt. Die vrije dagen zijn toch een valkuil in het budget, iets leuks doen is bijna verplicht en kost altijd meer dan je hebt begroot.

Vandaar dat er weer een remmetje op het budget komt. De AH wordt voorlopig maar even gemeden, alleen voor afprijzingen op vlees en de gta´s wil ik er nog heen. Toch weer wat vaker naar Dirk en Lidl. De afgelopen weken heb ik al voor niks 4 tubes Paradontax, 2 pakken Kleenex, 2 Mona XL pudding, 2 pakken Goeie Grutten muesli, een pak Lotus en een pakje Meiasia kunnen scoren, zie ook de blog van Jutvrouw (Dank hiervoor!). Nu alleen nog voor de Bolletje ontbijtkoek gaan kijken.


Voor de gta´s heb ik een nieuwe spaarrekening geopend. Leuke actie van ASN omdat je er een fairtrade goodiepakket bij krijgt. Op deze rekening zal ik 25 euro storten. Koop ik een gta dan gaat het geld daarvan vanuit de nieuwe spaarrekening terug naar de gewone rekening. Is het geld terugbetaald door HighCo, Deskservices of een van de andere buro´s dan gaat het weer naar de nieuwe spaarrekening. Zo hoop ik wat meer inzicht te krijgen in de uitgaven van gta´s. Want, ze zijn dan wel gratis maar het slaat toch altijd wel een gat in het budget en komt maar mondjesmaat weer binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen