Versier elke dag met een lintje!

woensdag 6 juni 2012

Afscheid

Vanmorgen kwam ik je zomaar ineens weer tegen. Mijn hart maakte een sprongetje, blij je weer te zien.
De blijdschap was van korte duur nu ik afscheid van je heb moeten nemen.

In mijn dikke jaren was je mijn steun en toeverlaat. Met je flexibiliteit hield je alles op zijn plek. Je stond me goed.
Vele dagen hebben we samen doorgebracht, kilometers hebben we afgelegd. Je kwam daarbij niet ongeschonden uit de strijd. Slijtplekken onstonden...

Mijn dikke dagen verdwenen. En daarmee verdween jij ook uit het zicht. Tot vanmorgen, blij je weer te zien.
Maar ik was even vergeten hoe je er aan toe was. Je zag er niet best uit, de gaten vielen erin.
Konden we het nog verbloemen? Nog een keer de eindjes aan elkaar naaien?

Nee, je bent op. Je bent niet meer dan een vod. Een vod dat zijn werk gedaan heeft. Ik mag blij zijn dat je het nog zo lang uit hebt gehouden, je was tenslotte toch goedkoop. Onze wegen gaan uit elkaar...

Vandaag heb ik na 3 jaar afscheid moeten nemen van mijn lievelings legging, €2,99 bij de Action.

1 opmerking: