Versier elke dag met een lintje!

woensdag 13 juni 2012

Een goedkoop rondje...

Sinds twee weken heb ik het hardlopen met de gratis lessen van Evy weer opgepikt. De vorige keer ben ik gestopt bij les 5 en nu weet ik weer waarom. Les 6 was pittig, 3 stukken van 3 minuten rennen en 3 minuten lopen. Ik gaf het alweer bijna op maar uiteindelijk heb ik het toch gehaald, met de tong op de schoenen. Maar alsof de parkkaboutertjes wisten dat ik het zwaar had, lagen de laatste meters bospad vol met (vlierbes?)bloesem. Een lint van duizenden kleine witte bloempjes, alsof ik door een haag van confetti werd binnengehaald. Leuk hoor, minimensjes die aan je denken en weten waar je gelukkig van wordt ;) .
Het laatste stuk park nog even vrijgemaakt van zwerfvuil en toen op weg naar Appie. Er zijn momenteel veel gta-tje en bij Appie slaag ik het best.
Het blijft een leuke hobby. Zoeken naar de juiste producten, afwegen welke je mee zult nemen, wat heb je nodig, alleen een kassabon, een actiesticker, code? Wat voor de een misschien teveel gedoe is, is voor mij echt een sport.
Vandaag was een makkie, de Bolletje en 2x de Oligusto konden zonder kassabon dus kon ik ook nog een Ambi pur meenemen. €9,12 aan gta-tjes en de gratis Dash van 5,49 die ik gisteren al haalde, dat is weer een mooie score.
Met de bonus artikelen en de 35% korting artikelen erbij bespaarde ik vandaag €17,86.
Thuisgekomen bleek er ook nog eens een Fair Trade pakket bezorgd te zijn vol met(h)eerlijke producten. Dit betekent dat mijn nieuwe spaarrekening, die ik speciaal aangemaakt heb voor de gta-tjes, geactiveerd is. Mooi op tijd want op mijn betaalrekening was net 5,99 van de Oral B gta bijgeschreven waar ik ruim 3 maanden op heb moeten wachten.
Ik ben weer helemaal blij; een goed gevulde voorraadkast voor weinig, sporten en van de natuur genieten voor niks, mijn steentje bijgedragen aan een schonere omgeving en met mijn fairtrade spaarrekening mezelf en de Thaise boeren gespekt.

Kleintje heeft de cito's achter de rug. Ze zijn heel goed gegaan en dus is hij weer een stapje dichterbij zijn wens, lego-ontwerper worden aan de TU Delft :).

Nu alleen nog even winnen vanavond en dan kan deze -oranje gekleurde- dag niet meer stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen