Versier elke dag met een lintje!

dinsdag 19 juni 2012

Een half jaar Gta-tjes...

...hebben mij tot nu toe €125,48 aan gratis producten opgeleverd!

Van 19 december 2011 tot vandaag, 19 juni 2012 heb ik eens alle acties en uitbetalingen op een rijtje gezet.
T/m vandaag heb ik voor €153,39 aan geld terug acties gekocht. Er staat nog €27,91 open. Deze producten heb ik net pas gekocht en moeten nog uitbetaald worden.
Ik kreeg het afgelopen half jaar €0,33 teveel uitbetaald (surplussen) en €0,10 te weinig, niet de moeite om hierover actie te ondernemen.

Vooral de wasmiddelgiganten, Oral B en Iglo waren dit half jaar goed bezig met hun acties.  Voorlopig kan ik weer gratis wassen en poetsen.

Ik ben blij met de opbrengst, en we zitten pas op de helft van het jaar.
Voor deze maand wil ik nog de Fristi-actie, Ambi Pur en de Mei Asia acties halen. Kan ik meteen nog een keer kijken bij AH voor de Dr. Oetker/bioscoopbonnen actie. Vandaag ben ik voor niets geweest. 1 doos met de speciale actie was er nog! Verder was het hele schap leeg. Andere Dr. Oetker pizza's volop te krijgen maar deze juist niet meer. Ik vermoed dan ook dat steeds meer mensen de acties in de gaten gaan houden. Had gelukkig nog het laatste pak Goeie Grutten met actiesticker. Zelfs van de Ambi Pur stond nog maar een bus!

Doe jij ook aan gta-tjes en heeft het je al iets opgeleverd?

2 opmerkingen:

  1. Ja! Net begonnen en al een enorme fan van deze acties. Zelf heb ik afgelopen week de page, mona toetje XL en peijenburg GTA meegenomen. 3 producten die ik anders ook zou kopen in een goedkopere variant, maar dan is dit duidelijk de goedkoopste ;). Van Sensodyne krijg ik nog een mini tube opgestuurd, altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GTA verslaafde :-)22 juni 2012 om 20:53

    Ik ben helemaal verslaafd aan GTA's en zie het echt als een sport. Ik houd altijd een excel file bij, leuk om te zien hoe dat bedrag steeds hoger word!
    Sinds kort ben ik zelfs redactrice bij gratisworld.nl, neem eens een kijkje, wie weet zit er nog iets bij!

    BeantwoordenVerwijderen