Versier elke dag met een lintje!

donderdag 20 september 2012

Gratis Goodiebag bij Etos!

 
Van 18 september t/m 13 oktober houdt Etos weer de E-xperience Tour. Leuke tips op het gebied van make-up, huidverzorging, haar en nagelstyling.

Vorig jaar ben ik ook gegaan en werd verwelkomd met een lekker hapje en drankje. De tips heb ik achterwege gelaten, niet veel zin in dat gelurk aan mijn lijf. Maar één tip wil ik je wel geven: besteedt voor €15,- aan producten (koop alleen wat je altijd koopt, neem de aanbiedingen of koop zoals ik deed een duurdere haarfverf en breng deze de volgende dag weer terug :P) en ontvang de goodiebag. Vorig jaar goed gevuld, ik gebruik nu nog steeds producten hieruit.

Dus kijk op de site wanneer de E-xperience Tour bij jou in de buurt is en laat je verwennen!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig die terugbreng-actie ;-)) had je die tip over de gratis zwembadstempels voor je Kleintje nog gezien???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dank je! We hebben inmiddels 1 stempeltje. Maar hij heeft de 2 'Leven als een loser'-boeken binnen 2 dagen verslonden dus we komen snel weer!

      Verwijderen