Versier elke dag met een lintje!

woensdag 26 september 2012

Jutten...

Hier in de buurt wordt op het moment volop geklust. Containers vol bouwafval blokkeren de (al zo schaarse) parkeerplekken. Tijdens het uitlaten van de hond werp ik altijd een quasi nonchelante blik op de hoop maar stiekum heb ik mijn havikoogjes op scherp. Er zit altijd wel wat bij om her te gebruiken te hergebruiken. Nu liggen er weer een aantal afvalstukken nieuwe multiplex. Mijn handen jeuken, zonde om te laten liggen, straks wordt het toch vernietigd. Maar weer vanalles meenemen 'voor eventueel/want je weet maar nooit'? Ik kan net weer lekker door mijn schuur banjeren zonder over al die zooi te moeten hordelen... Bovendien heb ik even geen inspiratie om iets in elkaar te knutselen, er liggen nog zoveel onaffe projecten... Maar het doet me ook zeer om het gewoon maar te laten liggen, hout is immers goud!

Misschien vanavond toch maar eens door wat oude Ariadnes bladeren, misschien een leuk vogelhuisje knutselen? Een ander blij maken met een zelfgemaakt kado? Alvast wat in elkaar flansen voor de Koninginnedagmarkt? Heb ook nog zoveel stofjes liggen, die kan ik vast combineren. Misschien toch maar weer een webwinkeltje opzetten met zelfgemaakt spul en brocante, een kraampje huren op een jaarmarkt? Het aanschaffen van een houtkachel een jaartje vervroegen zodat we er deze winter niet alleen warm maar ook gezellig bijzitten? Allemaal hersenbrekertjes...

Wat een stukje hout al niet met me kan doen. Een rondje lopen met mijn ogen dicht zou me veel meer rust geven...

Update: de container is weg en de onrust ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen