Versier elke dag met een lintje!

dinsdag 2 oktober 2012

Miss Perfect

Vandaag bijna in een catfight beland met mijn ook zo'n koopjes-en-gtafreak-like-me-collega. De reden? De nieuwe Consumentenbondgids kwam binnen en hierbij werd een nieuw magazine geleverd nl. missperfect.
Een 'no nonsense glossy', uitgegeven onder de vleugeltjes van de consumentenbond. Lezen dus!
 
 
'Miss Perfect vertelt je de waarheid. Als we een product fantastisch vinden, dan zeggen we dat. Zo niet, dan zeggen we dat ook. Dat kunnen we, omdat we niet afhankelijk zijn van adverteerders en geen gratis producten aannemen. We kopen alles wat we testen in de winkel, net als jij. Miss Perfect is een uitgave van de Consumentenbond, een vereniging zonder winstoogmerk en zonder structurele overheidssubsidie. Alle inkomsten worden gebruikt om de wereld voor consumenten beter, veiliger en eerlijker te maken.'
 
Ik heb de eerste editie nog niet helemaal kunnen lezen maar er staan leuke dingen in, zoals het artikel over koopzegels sparen, de zonnepanelen en Exit plofkip. Of over de onzin van een tandenbleekmiddel.
Leuke links zijn o.a. jobbes.nl voor het maken van luiers uit oude Tshirts, ruiltuin.nl voor het ruilen van planten en consumentenbond/spaaralert waar je je kunt aanmelden voor een spaaralert voor de hoogste spaarrente.
 

2 opmerkingen:

  1. De voorkant ziet er inderdaad leuk uit, ondanks dat ie al een week hier op tafel ligt (wij krijgen het blad samen met de gewone consumentengids van buurman) heb ik 'm nog steeds niet gelezen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is idd een mooie vormgeving en daar heb je me meestal mee. Ik ben makkelijk te verleiden met mooie plaatjes. Maar de inhoud is ook niet gek al kennen 'wij bloggers van hetzelfde soort' veel tips al. Ik vind eht wel wat toegankelijker dan de consumentengids (teveel tekst ;)), leest lekker weg zo op een avond.

      Verwijderen