Versier elke dag met een lintje!

dinsdag 27 november 2012

Gratis theelichthouder bij Kwantum


Print de Kwantum waardebon voor een gratis theelichthouder.Print de bon en kom naar de Kwantum om hem op te halen. Wees er snel bij want op=op!




Straks maar even op mijn fietsje springen om dit kadootje op te halen. Ik heb van de Kwantum ook nog 5% kortingsbonnen liggen dus voor wat leuke Grote Mensen-Schoenkadootjes zal ik zeker slagen! En anders krijgen ze een plekje in mijn verrassingskerstpakket die ook dit jaar weer goed terecht zal komen.

De voorbereidingen voor Sint en ook al een beetje Kerst zijn hier in volle gang. Bijna alle kadoos van Sint zijn gekocht, veelal via marktplaats (2e hands), in de uitverkoop, met enquettes verdiende kadobonnen betaald of zelf gemaakt. wie zegt dat de feestdagen duur zijn. Een goede voorbereiding is het halve werk.

Eén deel voor het mini 'Grand dessert' met kerst heb ik ook al binnen. Gratis Magnumpjes! Nu nog wat andere kleine hapjes erbij en het sluitstuk voor kerstavond kan ik al afstrepen.
Zo wil ik kleine bakjes creme brulee maken met een laagje zuurstoksuiker. De glazen bakjes heb ik opgespaard van de 'echte' brulee (oké, voorverpakt uit de winkel dus zeker niet echt maar je houdt er wel handige schaaltjes aan over) die we weleens bij mijn schoonouders eten en het idee van het zuustoklaagje heb ik afgekeken uit de keuken van Humphrey's. Heel simpel eigenlijk, je strooit ipv suiker zuurstokrasp over de brulee en zet hier de brander op. Ik ga het nog een beetje opleuken met zo'n vrolijke Candystick, zo'n rood/witte wandelstok, die zijn heel goedkoop bij Xenos en tegen de kerst te krijgen voor nog minder.

Maar eerst de Sint, want dat feest wordt ook zeker hier nog steeds gevierd, ook al is de laatste gelovige vorig jaar van zijn geloof gevallen geduwd (niet met opzet, maar je moet het nieuws toch een keer brengen...).
Nog wat kleine kadootjes voor hond, katten en vissen, want die willen natuurlijk ook weleens verwend worden, en dan zijn we klaar. Ipv kadoos onder de kerstboom hebben wij de traditie van kadootjes bij de, nu nog, neppe haard. Gezellig gezicht zo, die kadootjes in de kamer. Het worden er steeds meer, en de spanning niet minder. Wat zal de Sint ons dit jaar schenken...
 




 














 

1 opmerking: