Versier elke dag met een lintje!

dinsdag 4 december 2012

Voordeeltjes bij overstappen

Niet alleen de uitendelijke prijs die ik ga betalen geeft voor mij de doorslag bij het overstappen. Ook de extraatjes zijn een overweging waard.
Zo kregen wij bij de overstap naar de nieuwe energieleverancier een jaar gratis lidmaatschap van Eigen Huis. En Eigen Huis geeft weer korting op FBTO verzekeringen. Nu gaan we in het nieuwe jaar 30,- p.m. minder aan energie betalen en 10,- minder aan de autoverzekering. Ook geven zij een behoorlijke korting op de woonverzekering. Gaan we over, dan scheelt dit ook 10,- per maand.
Een uurtje achter de computer leverde mijn vandaag dus 600,- korting voor 2013 op! Dat is een aardig uurloon!!!

Nog twee verlate Sintkadootjes bestelde ik via Moneymillionairs, ook dan krijg je extra korting. Het is niet veel, maar of ik nou via Moneymillionairs naar een webshop ga of rechtstreeks. Aan het einde van het jaar kan ik van die extra pareltjes weer een potje vullen. Alle beetjes helpen nou eenmaal.

2 opmerkingen: