Versier elke dag met een lintje!

zaterdag 19 januari 2013

Geld terugacties, de stand van zaken

Zoals misschien bekend ben ik groot fan van geld terugacties. Het is een echte hobby van me en ik besteed er graag tijd aan. Geld ook maar als het goed is krijg ik dit altijd terug. Dit is de eerste hobby van mij die geen geld kost en spullen oplevert.
 
Van 1 januari 2012 t/m 31 december 2012 heb ik de stand van de geld terugacties bijgehouden. Dit is zowieso van belang omdat je zo kunt bijhouden wie wat al heeft terugbetaald. Er zitten nl. wat notoire laatbetalers bij zoals HighCo Data Nederland en België. Op die laatste heb ik ruim 2,5 maand moeten wachten voor ze de Ecover-actie terugbetaalde. Ook uitbetalingsburo van nieuweling Campofrio ging goed de fout in. Uiteindelijk werd na weken een bedrag van 2,- uitbetaald.
 
Gelukkig is het met de meeste niet zo erg gesteld en wordt er binnen het gestelde termijn utbetaald. De acties van Deen zijn daarom geweldig, binnen een week heb je je aankoopbedrag terug!
 
Ik doe alleen mee aan 100% geld terug acties en NGGTacties.
In 2012 kocht ik voor €365,71 artikelen, varierend van wasmiddel, patat, wc-papier, ijs tot kattenvoer. Ik doe mee met 2 rekeningen, mijn werkgever is zo lief adres en rekeningnummer voor mijn hobby ter beschikking te stellen.
 
Ik kreeg voor €370,49 geld terug. €4,67 winst dus! Dit komt omdat de uitbetaler de adviesconsumentenprijs uitbetaald, maar ik de artikelen in de aanbieding koop.
Daar tegenover leed ik een verlies van €0,10, Whiskas en Pedigree betaalden samen 10 cent te weinig uit. Te weinig om me hier druk om te maken, mijn hond en katten hebben er niet minder lekker om gegeten!
 
Geld terugacties zijn wat mij betreft lonend. Vaak krijg ik van niet gta'ers commentaar van het kost alleen maar geld, tijd of 'als ze iets gratis weggeven dan wil ik het meteen'. Ik ben allang gestopt met deze mensen proberen te bekeren.
Voor mij is het dus lonend. Zo heb ik met deze acties weer lekkere dingen kunnen uitproberen die ik anders nooit zou kopen, was ik al jaren (bijna) gratis, heb ik een kerstdiner in elkaar geflanst van gratis producten en kon ik weer een kerstpakket met luxe spullen vullen.
 
In 2013 ga ik dus gewoon lekker door met geld terugacties, hoewel het op dit moment erg rustig is wat dat betreft. Voor zover ik weet, en niet al heb meegedaan, loopt er alleen een 100% gta bij Deen voor Yakult, maar daar gaat mijn hart niet sneller van kloppen. Volgende week wel, dan is de Persil wasmiddel gratis.


4 opmerkingen:

  1. Ik doe ook vaak mee, maar wel alleen bij artikelen die ik ook echt gebruik of iemand ken die het gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik hier geen deen heb...
    Zie de acties vaak over het web vliegen maar helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben sinds kort volger van http://www.actierecepten.nl/pages/166404/Gratis_producten.html
    Misschien ook nog een tip. Een Deen hebben we hier ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je nog tips hoe je aan de informatie komt dat je geld terug krijgt? Sites of zo?

    BeantwoordenVerwijderen