Versier elke dag met een lintje!

zondag 8 december 2013

Lekker in het leven

Ook dit kwartaal mocht ik de LIHL bonnen ontvangen. Waar ze vandaan komen (ik geloof P&G) en waarom ik ze krijg weet ik niet maar ik ben er altijd blij mee. Als ze in de bus liggen valt het eerst altijd een beetje tegen, net als de IKEA gids, maar voor je het weet maak je er toch weer gebruik van.
Voor iemand die niet merkenvast is vind ik het A-merkspul als snel erg duur. Maar als je het een beetje slim speelt kun je er zelfs wel wat op verdienen.
Hier lees ik van anderen wat de beste combi is om ze in te wisselen. Zo liep er deze week een actie bij AH 1+1 gratis Head & Shoulders en Wella. Vandaag was de laatste dag dus ben ik nog even snel naar AH gegaan. Had toch nog wat boodschapjes nodig.

Ik kocht 2 flessen H&S voor €4,99 (1+1 gratis). Met de LIHL bon ging er nog eens €3,- vanaf. Omdat ik ook nog het H&S bonnetje van 50% korting uit de kerstfolder wilde inleveren probeerde ik nog eens 2,50 korting te krijgen op één fles. Maar de kassa wilde het bonnetje niet scannen. Daar wilde ik verder geen drama van maken, ik had tenslotte al veel korting gekregen.
Maar deze caissière wilde daar niets van weten. Volgens de caissière waren de bonnen nog niet actief maar omdat dat niet op het bonnetje stond mocht ik de 50% korting bij de klantenservice laten verrekenen. 
De dame bij de ks zag op mijn bon 2x de H&S staan en gaf mij 2x €2,50 terug. Uiteindelijk kreeg ik dus €3,- toe op 2 flessen H&S.

Zelf denk ik dat de 50% kortingbon het gewoon niet deed omdat er al een actie met H&S liep. Maar er staat nergens dat dat niet mag en ik ben blij dat AH dit zelf netjes heeft opgelost. Tenslotte mag korting op korting bij de LIHL bonnen heb ik begrepen.

Ook op de Wella kreeg ik geld toe. Voor 2 bussen betaalde ik €4,07 (1+1 gratis). De LIHL bonnen waren goed voor een korting van €5,-, Uiteindelijk kreeg ik ook hier €0,93 toe.
Met nog 2 flesjes Mr. Proper voor €1,- p.st. (2 voor €3,- minus €1,- LIHLbon) en een aantal bonusproducten werd de schade van €58,66 uiteindelijk teruggebracht naar €25,56!
Dat is toch weer leuk verdiend!

Komende week is er een actie bij AH van Mona, Gilette en Oral B. Met de LIHL bonnen krijg je hierop nog meer korting. Hier ga ik zeker weer gebruik van maken. Bij AH doen ze niet moeilijk bij het inleveren. Je krijgt gewoon waar je recht op hebt. Lekker makkelijk dus die strijd bij de Kruidvat ga ik in ieder geval niet meer aan.

Voor wie geen LIHL bonnen heeft maar wel graag wat korting wil in deze dure maand hier nog twee kortingscodes die ik niet eerder voorbij zag komen:

Zalando, €10,- korting bij besteding van €50,-: TGZ8K4CC
Fonq, €5,- korting: SUNDC72VTM

1 opmerking:

  1. Het lijkt extreme couponing wel! Jammer dat ik die bonnen niet heb gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen